uppdrag - middag

Hejsan bloggen och hela världen (låter som hela världen läser hihi)
Jag är fortfrande lite sjukis men känner mig betydligt bättre idag
Jag skall hälla i mig massa vatten,te och vila massor tänkte jag!
Fick inte gjort några naglar eller ansiktsbehandling igår, febern tog över
så idag när jag ändå skall duscha gör jag ordning mig lite extra.
Har som uppdrag att laga middag till hela familjen idag, även Mikael
Sist jag skrev familjen+Mikael reagerade han på att jag skrev så,
självklart är han min familj, det är bara för att alla skall hänga med! :)
Efter middagen är det dags att göra sig iordning lite för att sedan åka kl18
vi skall nämligen på konsert allihopa, vi och tre familjer till!
Lite mysigt skall det allt bli. Vi hörs sen igen ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0