värsta måndagen!

Jag tog en bild förut på min fika, saft och kanelbulle
men alla vet väl hur ett glas saft och en kanelbulle ser ut?
Så den bilder struntar vi kort och gott i.
Jag och Mikael har varit riktigt rediga nu idag, ikväll (mest Micke)
Det får jag faktiskt erkänna, jag brukar ju annars var bra på att skryta
men Mikael har gjort mest eftersom jag har feber och är sjukis.
Medans han var ute och sprang gjorde jag lite ärenden på hemköp
köpte frimärken för att posta Tradera grejerna som folk vunnit.
köpte det vi behövde till middagen som jag sedan började laga ihop.
Provade som vanligt en ny grej, banan och currykyckling hette det.
Gjorde dock min egna variant med både curry och lite kanel, blev supergott!
Under tiden hade vi på en tvätt, efter jag lagat klart startade jag diskmaskinen,
Mikael kom hem och började dammsuga. Vi käkade och blev proppmätta,
han fortsatte dammsuga, jag hällde medel i toan, han hängde tvätt.
Sist men inte minst duschade Micke och jag skurade toaletten,
nu är han nyrakad och tar hand om det sista i köket! Grymt va?
Vilken måndagskväll, såhär effektiva har vi nog aldrig varit någonsin, haha.
Sist men inte minst snackar jag med Johanna också, inte illa :)
Så nu tänkte jag få gjort kvällens sista syssla nämligen läsa bloggar.
En hyffsat tidig kväll får det bli, tänkte nämligen sova bort febern ♥

Kommentarer
Du heter? Johanna

Jävlar var duktiga ni är då! Dock måste det bästa under dagen varit när du pratade med mig. ;>

2009-10-05 @ 22:07:01
URL: http://johannamathilda.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0