vilket team vi blir brudar!

Just nu känns allting så himla jätte super duper mega bra!
För jag har haft en kanon kväll trotts mitt tillstånd, haha
Lät ju ganska allvarligt, men jag glömde nässpray och alvedon
Men nu efter en kopp te, nässpray och en tablett är jag bra igen :)
Mina små julkort hade ju utställning, haha låter så seriöst och kul
och det gick riktigt bra för dom små. Fick fyra beställningar!
Förövrigt så hade jag med mig två grymma tjejer, så himla roligt
man är alltid så sjukt peppad efter måndagsutbildningen så det är inte klokt.
Skall ringa Felicia imorgon och hoppas på all tur i världen, har jag det
så blir hon och jag power partners vilket kommer bli galet roligt.
Hon är en himla go tjej den där Fille som jag döpt henne till.
Hon är faktiskt korkad om hon tackar nej till det här, thats it. (hihi)
Hon är som gjord för det här, kommer bli kanon!
Olivia ringer jag också imorgon antagligen, vi hann inte prata klart
Hon tyckte själv att detta jobbet är hon och helt rätt för henne. Kul!
Förstår ni vilket team vi kommer bli? Då är det bara Johanna kvar
jag ger mig verkligen inte, jag tror starkt på den bruden alltså.
Nog tjötat om jobb. Det har snurrat jobb i skalle så det räcker i helgen..
Fliza, min lilla goding till vovve var hos veterinären idag igen
hon tog bort sina stygn och var en jätte duktig tjej :) Skönt så är hon snart bra

Nu måste jag hinna kolla lite bloggar innan jag slocknar

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0