80år

Herregud, släktkalas tar mer på krafterna än vad jag trodde
Jag är både trött och har ont i huvudet idag, just nu.
Men annars blev det en riktigt mysig söndag till slut och det håller i sig.
Jag och Mikael kom precis hem ifrån en liten tripp ut till Frölunda
vi har äntligen börjat kolla på färg och "stickers" till väggen i lägenheten.
Det sköna med allting är att vi har precis samma tänk och gillar samma saker
Man har ju hört om riktiga fighter för att par inte kan komma överrens.
Hur som helst, vi fick med oss massa färgkartor hem och inspiration
fast skall jag vara ärlig så vet vi redan vilken färg väggen skall ha :)
Men nu kan vi se så vi verkligen hittar den rätta vita färgen!
Nog skrivet om färg, jag var ju på släktakalas igår, mormor har fyllt hela 80år!
Så det var trerätters middag med lax och hela köret. Trevligt
Jag och Malvina konstaterade att släktkalas är ju inte kul utan trevliga.
Dom sov ju här inatt, smålänningarna alltså, så kul att vi setts så ofta nu.
Dom stack hur som helst till ullared idag innan dom åker hem, lite avis
det hade varit kul att spendera några timmar där bara för att.
Det får bli en annan gång. Nu skall jag läsa lite bloggar, ligger lite efter känner jag.
Mikael fixar med min laptop, den skall total ominstalleras eller blåsas om som det kallas.
Hörs sen igen, skall vara hemma hela dagen. God middag med familjen blir det sen! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0