äkta skinn, så in your face

Sången gick kanon och snart skall jag cykla till teorin.
Har glömt min anteckningsbok hemma men det löser sig nog.
Jag spelade in en låt idag och det gick verkligen jätte bra, får den snart
Det är både kul och så skönt att vara tillbaka med sången på riktigt.
Påvägen hem från sången (efter att jag pratat med Johannes en sväng :))
så mötte jag upp Mikael på torget så hämtade jag ut mitt paket!
Mina kängor är äntligen mina! Lägger in bild på dom sen
Jag gillar dom massor, nu kan det bli hur kallt det vill i vinter
för med mina kängor är jag mer än redo. Det är riktiga skor denna gången!
Pappa kommer bli stolt över mig, han klagar alltid på det jag kallar vinterskor
att de inte har riktiga sulor, att det är fake material och gud vet vad.
Men denna gången är det äkta skinn med riktig sula, så in your face pappa!
Jag och Mikael sitter här och kollar på receptm gud vad sugen man blir.
Tur att vi ska äta middag efter min teori. Ikväll blir det nån utländskrätt
Nån persisk om jag inte minns fel, med köttfärs,ris och haricots verts som jag gillar.
På arla.se finns ju massa goda och framförallt enkla recept. Kanon
Nu är det dags för mig att cykla till teorin .. synd att det inte är kallt ute haha
Kängorna får vänta. Hörs kanske sen ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0