Bästa på länge

Innan jag går och tar hand om mig själv inför sängen, måste jag berätta
Om min grymma eftermiddag/kväll på tåget och i Trollhättan.
Gud vad jag hade saknat att ta tåget dit och bara vara där. Så längesen!
Att åka tåg är ju härligt, ni som känner mig vet att jag gillar de
Man sitter lixom där isin egna värld med musiken på och ser allt swischa förbi
Man kan till och med luta huduvet mot rutan (om man vill) utan att få hjärnskakning
Hur som helst, väl uppe i Thn så sätter jag mig på trappan i solen och väntar
Får ett sms av Madde att bussar är det krångligaste som finns
Okej hon skrev inte så men de sms:en som kom efter innefattade det.
Så tillslut började jag gå mot stan, centrum eller vad man nu vill kalla det
och efter ett tag, på långt håll dock, ser jag min Madde komma gåendes!
Det komiska är att vi sett varandra på skitlångt avstånd pga gångstilarna
Snacka om att vi känner varran bra då, haha.
Sedan gick vi till Hannas jobb och hämta henne för att gå till Espresso House.
Där satte vi oss på uteserveringen, jag med en stor varm choklad och tjötade
Dom två timmarna gick läskigt snabbt. Men så är det väl när man har roligt?
Nu är det dags att tänka på refrängen, dvs sängen :) Sov gott ♥

Kommentarer
Du heter? Sahra

Åkte du så längt för att fika bara? :) Mysigt..Då mååååste du kunna komma till stan för att träffa mig..

2009-09-18 @ 14:52:47

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0