Blir jag också sån när jag dricker?

Jag jar aldrig riktigt gillat fulla människor, eller ska jag säga berusade?
Blir jag också sådär efterbliven när jag dricker?
Nej det kan jag väl inte bli. Jag blir ju roligaste,coolast och snyggast i världen!
Eller hur, yeah right. Det är lite gulligt att man faktiskt tror så om sig själv
Varför tar jag upp detta nu då? Har nämligen varit på 70års middag ikväll,
kom precis där ifrån och har då umgåtts med min kära familj inkl. pojkvän.
Himla trevligt men när man inte dricker själv (vilket jag inte gjorde)
så kommer man till en viss gräns då man inte orkar, man stänger av.
Samtalen blev så ologiska,högljudda och , ja ni vet väl resten.
Ville mer bara skriva av mig eftersom den enda vettiga jag snackat med
denna afton är min vovve som mestadels låg i soffan och sov ..
Nu låter jag väldigt negativ kanske men det är inte så farligt som det låter!
Trust me, behövde bara få ut det jag suttit och funderat på nu det sista.
Skall snart lägga mig, tänkte sova som en prinsessa och imon skall jag duscha!
Det är nånting jag ser fram emot :)
Sov gott ♥

Kommentarer
Du heter? Patrik

jag åt åt dig med:D



Hoppas du hade det kul ikväll:D

2009-09-26 @ 01:31:59
URL: http://putteisback.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0