Bowling proffs

Good morning sunshines! :)
Igår blev det god middag direkt efter jobbet sedan bowling
bowling för fulla muggar med Sandra och Rasmus.
Alltså jag var ju ganska grym ändå .. mer behöver ni inte veta.
Skall göra ordning en liten frukostmacka nu tänkte jag.
Antingen äter jag den nu eller till en kopp te på salongen :)
Skall nämligen ner och jobba en stund. Det var inte min plan egentligen
men just nu tar jag självklart varje chans jag får att jobba.
Sedan idag skall jag upp till Tjörn för att jobba ytterligare
Jag skall ha min första herrklass, vilket skall bli himla roligt.
Jag skall även klippa två av killarna som är med på herrklassen.
Sedan blir det lite party och förhoppsningsvis en go kväll!
Nu måste jag kila och fixa ordning mig, ha en bra dag ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0