Bra böcker i badet ..

Idén om att ta ett bad vart helt klart klockren! Det var megaskönt
Jag känner mig som en ny människa igen och hyffsat pigg :)
Vet inte om det var en endags förkylning jag hade? Kan ju hoppas
Imorgon kliver jag in i någon slags jobbarbubblar kan man säga.
Är helt inställd på att joba stenhårt på salongen imorgon
Vet dock inte vad jag har för kunder, några bra och roliga hoppas jag
om inte annat så kommer Johanna för klipp och färg på eftermiddagen! Härligt
På lördag är det dags att stiga upp igen för återigen en dag på salongen.
Denna gången är det dock jag som öppnar och jobbar ensam hela dagen?!
Spännande men det skall samtidigt bli ganska skönt.
Sedan så är det ju raka vägen till Kafé Te & ting i Stora höga! Mys :)
Har säkert skrivit det i bloggen redan men man kan aldrig vara riktigt säker.
På söndag åker jag hela vägen upp till Trollhättan för att hålla hudvårdsklass.
Det skall bli riktigt roligt, framför allt att få träffa mina godingar Hanna och Madde!
Förhoppningsvis får jag åka tåg upp, tycker det är så skönt att åka tåg.
Tänk vad jag kommer gilla när jag och Micke åker till Sthlm då? Shit.
Slänger upp två bilder från min mysiga stund i badet.
Tog mig några bra böcker och kröp ner, haha skämt och sido ♥



Kommentarer
Du heter? Felicia

haha hmm, va vill du ha för den ? :) Den va jätte snygg verkligen ! :O

2009-09-03 @ 22:09:22
URL: http://moorrr.blogg.se/
Du heter? Mikael

Vad mys det ser ut! Saknar dig som fan när jag ser det ! <33

2009-09-04 @ 06:56:54
Du heter? Nadja

ja hur går det för dig? Jag har repitionen kvar på teorin och sen uppskrivning. Hoppas bara körningen kommer ifatt. =) Allt bra? =)

2009-09-04 @ 08:37:22
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Du heter? Carro

svar:godkväll :)

2009-09-04 @ 19:24:59
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0