Dags att börja beställa

Nu börjar det bli dags att beställa dom söta handgjorda korten
Vi gör först och främst julkort men även till födelsedag (kille som tjej
ung som gammal) Dop, konfirmation, Krya på dig m.m
Förra året fick vi så många förfrågningar på dom fina julkorten
så i år börjar vi i god tid. Lägger upp lite bilder från förra året till er.

Klicka på bilderna så får ni dom i större format.
Kan ju även passa på att säga att vi har nytt material att jobba med!
Så julkorten kommer variera sig från förra året
Men ta er en titt och tveka inte på att höra av er på [email protected]

Kommentarer
Du heter? julia

Sv: kalla mig pluggis om du vill :):) :P

Jag går i nian i musikklass :) du då?

2009-09-24 @ 16:07:57
URL: http://juliawennstig.blogg.se/
Du heter? julia

Sv: Oj vilken komplimang :) Ja jag sjunger och spelar piano och klarinett :) Åh gud vad roligt :) Min kusin jobbar som frisör i Stockholm på en salong i globen (Y)Vad är hudvårdskonsult för någonting?

2009-09-24 @ 18:54:18
URL: http://juliawennstig.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0