Förändringar till hösten!

Äntligen har jag kommit på hur den nya designen skall se ut, pjuh.
Får se när jag hinner fixa med den för med den kommer även förändringar
här i bloggen alltså och i livet. Har satt upp lite mål och drömmar!
Drömmarna har funnits ett tag och jag skall äntligen prova på dom.
Imorgon har jag sånglektion mellan 13:00 och 14:00
Efter det skall jag ta vägen om salongen och hämta lite verktyg
skall klippa farmor någon dag i veckan nämligen, kanske imorgon?
Imon eller på onsdag skall jag även till hobbybutiken och prata med dom
Om vad lär ni märka, vill inte säga för mycket förrän jag vet hur det blir.
Det är nämligen en dröm/projekt jag velat prova på länge. Skall bli kul :)
Vad hemligt allting låter. Blir ni nyfikna?
Alltså, det som är på gång i veckan är följande:
Sånglektion imorgon, till en pysselhobby affär och snacka lite med dom
om ett kommande projekt jag funderat länge på och vill prova!
Skall klippa farmor innan fredag. Jobba torsdagkväll (hudvårdsklass)
jobba fredag, kanske lördag. 20års fest på lördag och utgång.
På onsdag kommer även Micke hem från Stockholm, skönt!
Så ligger det till mina söta läsare! Så det gäller att ni hänger med i svängarna♥

Kommentarer
Du heter? Johanna

Nu blev jag jätte nyfiken! :D

2009-09-28 @ 20:07:06
URL: http://johannamathilda.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0