förbannad sen stolt

Nu är jag lugn och fin men jädrar vad förbannad jag blev förut
på Postens företagscenter som de så fint heter.
Jag tog ju bussen ner för att hämta ut mitt paket, kom dit och ser en lapp
Den sitter på dörren och där står det: Från och med 6 juli har vi nya öppetider
Okej tänkte jag och fortsatte läsa: 8-10 15-15 kan du hämta ut och lämna paket.
NO WAY! Skrek det inom mig men jag gick ändå in och kollade läget
Väl framme i expeditionen (som förövrigt är helt igenbommad) sitter lappen
yes way, dom kunde ha sånna sjuka öppetider för företagspaket!
När jag gick till bussen var jag så förbannad att jag nästan grät
Kanske lite överdrivet av fröken Lina men sur, det var jag verkligen.
Så jag åkte hem igen och gjorde mig en kanongod lunch istället :)
Den blev jätte god, konstigt nog. Jag gjorde nämligen ett experiment haha
Kokade spaghetti, provade om man kunde steka salami, det kunde man
sedan lade jag creme fraich i botten på en djup tallrik och strödde över örtsalt
Lade på de stekta salamiskivorna (alltså sånna man har på mackan)
Sedan på med den nykokta spaghettin och tre ostskivor över. Färska tomater till
Det blev verkligen en riktig hit, så jag är inte förbannad längre, mer stolt hihi.
Sedan är det väl inte hela världen kanske utan jag åker till Trollhättan imorgon.
Så tar vi våran plan då istället. Men dock inte försent eftersom jag skall upp på fredag!
Men imorgon åker jag till de där jävla företagscenter direkt på morgonen
För dom skall inte få ha mitt paket i sin ögo längre. Det skall jag se till!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0