Fullt upp

Inte mycket till bloggande idag ser ni. Men deppa inte ihop för det
ni vet att jag tar igen det en annan dag, typ som imorgon :)
Jag har precis duschat, fönat håret och sådär. Skall börja sminka mig
Skall ju iväg och sjunga om en timme och efter det skall jag till stan.
Om jag hinner med den bussen som går 12:26 så kilar jag in på banken.
Så, skall jag hinna med den kan jag inte sitta här och skriva mer.
Skall bli så kul att ha sånglektion idag, det var så sjukt längesen nu
och det skall bli så himla gott, mysigt och kul att fika på kafét :)
Men nej , nu får jag sätta fart. Ha en go dag, puss

Kommentarer
Du heter? Johanna

sv; haha ja, jag kom på att jag inte ätit sen klockan 11 igår så jag var cp hungrig idag när ja vakna! :d

2009-09-01 @ 20:01:25
URL: http://johannamathilda.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0