Jobbade på Kafé

Sådär då var man uppe på benen igen tänkte jag säga
men jag står inte direkt upp, sitter i soffan med täcke runt mig.
Vaken är jag hur som helst. Sov i lägenheten inatt :)
Igår hade vi ju lite grejer för oss, jag jobbade på kafé bla! Haha
Jag fick ta emot två kunder och stå i kassan, riktigt kul :)
Jag och Micke var kvar vid stängning så vi hjälpte till i köket och sådär.
Förövrigt åt vi en himla god sallad där och en smarrig efterrätt.
Jag var proppmätt flera timmar efteråt.
Igår hade även jag och Mikael våran 16 månaders dag <3
Undrar hur länge man ska lägga märke till hur många månader det är?
Men eftersom vi har den första i varje månad går det inte att inte hänga med.
Så min tanke var att igårkväll lägga upp en bild på oss två ..
Men det fanns inte riktigt tid till att blogga igår när vi kom hem, tyvärr
men ni har ju sett bilder på oss innan så ni dog väl inte för de?

Just nu städar jag faktiskt badrummet, eller inte precis exakt just nu
för nu sitter jag här. Men har sprayat på medel som värker lite granna.
Som jag sedan skall tvätta bort. Efter det tänkte jag klä på mig lite kläder
skall nämligen ta mina saxar och kila över till farmor och farfar
där bjuder dom mig på frukost (lyx) och så skall jag klippa farmor lite granna!
Sedan är min plan att ta en powerwalk hem för att gå lunchpromenad med vovven.
Annars idag har jag som uppgift att laga middagen och ikväll är det teori :)
Så nu vet ni vad jag pysslar med just nu och senare under dagen!
Ciao så länge ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0