klänningar och fruktstund

Fruktstund i soffan efter en eftermiddag i stan :)
Middag blev faktiskt på Max, så gott! Gi-målet provade jag
och det var himla ott. Brödet var mycket godare än det vanliga
det var med solroskärnor, linfrön och pumpafrön. mums
Förövrigt köpte jag ingenting i stan, duktig Lina, provade dock en del
Några klänningar som jag hittade bla på Gina, hm och jc.
skoaffärer fick jag inte ens gå in för Mikael. Han hindrade mig varje gång
han har nämligen kommit på hur jag funkar, haha. Skor är min grej
Nu skall jag surfa runt lite granna eller kanske läsa och äta min goda frukt ♥


Kommentarer
Du heter? Johanna

Åh men gud va gott med kiwi! :)

2009-09-16 @ 21:05:13
URL: http://johannamathilda.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0