knasiga kryddor

Jo, jag kunde ha mer otur idag! Tro det eller ej men det gick
när jag cyklade hit till lägenheten så hade jag motvind hela vägen
och alla har väl märkt hur mycket det blåser ute idag?
Shit, det var det jobbigaste. Värre en skräckturen imorse, tro mig.
Men förövrigt har jag lyckats ta mig igenom teorilektionen, hel och ren
och jag klarade mig hela vägen hem. Till middagen som Micke gjort :)
Vi provade nån ny grej idag som vi hittade på arla.se (himla bra sajt)
lax i ugnen med massa knasiga kryddor på som tex ingefära,koriander och så
med knasiga menar jag kryddor som inte min familj har i maten ..
Couscous till de som man blandade med cremefraiche, vitlöl och citron
Jag har inte ens lagat maten men kan receptet ändå, ganska bra va?
Det var hur som helst smarrigt med lite tomat och gurka till ♥

Kommentarer
Du heter? julia

Sv: Ja jag har haft en bra dag :)

2009-09-23 @ 21:00:02
URL: http://juliawennstig.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0