Ni kommer nog inte tro era ögon

Ni kommer nog inte tro era ögon men jag sprang igår!
Joggade med Mikael och det gick faktiskt bra, bättre än förväntat
vi tog varv på slingan vid Torslanda hallen, ett stort och ett litet
men nej jag joggade inte hela stora och lilla, gick raskt det sista!
Men grejen är att det var riktigt skönt och man känner sig så duktig
med tanke på att jag cyklade så mycket igår närmare bestämt 1mil.
Jag känner nästan inte igen mig själv i mina nya vanor men det gör inget
sålänge jag tycker det är kul och fortsätter så är det ju kanon!
Imorse var det så mysigt, jag vaknade av regnet på rutan och blåsten utanför
så kurrade jag bara ihop under täcket och myste till det ordentligt.
Efter en stund var det dock inte lika mysigt eftersom jag skulle ut i vädret ..

Kommentarer
Du heter? Denise

sv: Hehe okej, ja det är verkligen min morgon syssla. Tror jag skulle få lite smått panik ifall jag inte fick göra som jag brukar :)

2009-09-22 @ 10:49:04
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Du heter? Denise

sv: haha okej, vad bra att du inte blev ledsen då :)))

2009-09-22 @ 13:45:31
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0