nygaddad!

Bra nyheter sprider sig snabbt märker jag. Men måste läcka här med
JAG HAR ÄNTLIGEN GJORT MIN EFTERLÄNGTADE TATTUERING!
Finally sitter den snygga stjärnan på min handled, bild kommer imorgon
Just nu sitter det ju plast över så känns lite onödigt :)
Men ingen kontur utan en ifylld stjärna så som jag alltid velat ha den.
Har köpt mig en ny piercing idag med och äntligen bytt bort ringen.
Plus att jag ätit jätte god middag i stan på ett japanskt ställe
Sahra råkade smsa precis då jag var nygaddad och vrålhungrig
Jag och Mikael mötte upp henne för att sedan äta tillsammans. Mys :)
Min dag har kort och gott varit helt klart perfekt!
Det var ju inte meningen att jag skulle gadda mig idag egentligen
utan vi gick dit för att kolla hur de låg till med tider och visa vad jag tänkt mig.
Så sa han att dom hade tid på fredag kl 12:00, men då jobbar Lina ..
Så sa han att nästa tid är då den 1december. Segt tänkte jag och såg lite ledsen ut
Så han gick och kollade med sin kollega och bad mig komma tillbaka om en timme
och nu är jag helt enkelt gaddad! Den är bara så snygg och så mig.
Det känns verkligen som om den suttit där hela mitt liv. Då är det bra?!
Nu skall jag dricka vatten, för er som undrade, är jätte törstig.
Puss på er

Kommentarer
Du heter? Johanna

Men åh, jag vill oxå!

2009-09-08 @ 21:30:44
URL: http://johannamathilda.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0