Pyjamasbyxor och te

Pyjamasbyxorna och t-shirten är på, kan det bli bättre?
Ja det kan det faktiskt. Jag har en stor kopp te framför mig också.
Ha, känn på den! Vi kom precis hem jag och min käraste :)
Det var ju herrklass som stod på schemat idag så han följde med!
Vi bestämde oss för det i sista sekund faktiskt så det blev lite bråttom
Jag slängde mig på cykeln hit till lägenheten för att snabbt laga middag.
Mitt i allting ringde min kära bror vilket gjorde att jag blev jätte stressad
Blev himla glad att han ringde eftersom vi inte hörts på några veckor
men efter vi lagt på fick jag panik och skulle slänga ihop middag snabbt som satan.
Så jag körde på i köket så när allt kändes lugnt kollade jag på klockan,
den var 16:40, Mikael skulle komma 17:10 .. Då skulle maten vara klar!
Haha, helt i onödan sprang jag alltså runt. Jag ställde maten i ugnen sålänge
Men gott med mat var det och efter den åkte vi till Fashion house och nu är vi här.
Som jag sa, med pyjamas och en kopp te.
Skall väl kika runt på lite bloggar och sedan fixa ordning inför sängen.
Imorgon har jag fullt upp och det skall bli skönt faktiskt! :)
Skall bla spendera nån timme i studion och spela in en låt, förhoppningsvis 2st.
Sedan är det teori för fulla muggar och sen mysmiddag med Mikael :)
Ha en go kväll ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0