restaurangmat igen!

Jag har bla fått i mig lite cola och sjungt men är fortfarande seg
för att komma igång lite tänkte jag hjälpa mamma med maten
skall ju inte skryta/ göra er avundsjuka men jag är ju grym på mat
Igår gjorde jag kyckling ris och jordnötssås till mig och Micke
Oh my god vad god den blev! Jag har insett en sak i köket faktiskt
att man inte skall följa recepten till punkt och pricka! Det blir bäst så
Kanske skall samla ihop mina betyg jag får från mikael?
Igår var det nämligen "restaurgang klass" på maten igen!
Inte illa pinkat för att vara från mig. Till och med jag tyckte det var smarrigt
Så nu kilar jag ner i köket en sväng, ett glas cola ger mig nog lite energi!
Och så skall jag och mammsen göra en kanongod hemmapizza, förrätt+efterrätt

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0