skinnhandskar med dragkedja

Äntligen är skinnhandskarna Linas! Brabrabra :)
Blev ett par örhängen också med nitar på hihi
Provade lite annat, fastnade för ett par jeansleggins
Men lilla jag var duktig och väntade med just kläder!
Kan inte riktigt bestämma mig om ikväll dock ..
Jag är värsta sugen på att gå på bio och sådär
men jag sjunker inte så lågt att jag går på bio ensam.
Micke and the guys ska ut men vettifan om jag känner för de
så skall det tydligen sova en massa i lägenheten så, njae.
Får väl se sen, det är bara så tråkigt att vara hemma själv
Fast, ensam är jag ju inte! Jag har ju mina snygga handskar!
Blir det så illa kan jag ju umgås med dom ikväll, haha ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0