söndag=seg

Söndag idag, det är lika mycket söndag för er som för mig.
Men ni kanske inte riktigt har en segsöndag som jag?
Jag har på mig hela mysdressen, mjukisar och tjocktröja.
Jag är både trött, seg och bara allmänt mysig. Skönt faktiskt!
Det blev utgång igår för min del ändå, vare sig jag ville eller ej
Med facit i hand kan jag väl säga att jag hellre hade gått på bio?
Varit hemma och bunkrat upp med god middag och godis?
Men man kan inte alltid få som man vill Lina, thats just life.
Jag säger inte att jag hade tråkigt, Sandra och Sebbe kom ju :)
Och vi drack riktigt gott på Piccasso, eller hur Sandra?
Lät kanske lite negativt det där, som att jag hade det dötrist igår
det finns faktiskt en anledning till varför jag inte var på topp.
Och det är idag! Denna dagen är faktiskt anledningen, söndagen
Den blev inte som jag tänkt mig för fem öre och jag måste få lov
att säga att jag är aningen besviken. Lite faktiskt!
Men jag är för trött för att lägga ner energi på det, Det är ändå försent
Det tjänar inget till att jag sitter här och är besviken
Det var jag mestadels av tiden igår så jag har fått det ur mig.
Nu känns det till och med ännu bättre när jag fått skriva av mig lite
Ni förstår säkert inte ett skvatt men det gör inget, ni behöver inte förstå!
Jag skall rycka upp mig lite och ge er ett bättre inlägg sen :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0