Åh, ljuvliga tanke

Imorse var jag helt galet trött då klockan ringde, konstigt för så sent somnade jag faktiskt inte igår..
Dagen har gått undan och inte minst sagt veckan, den har ju verkligen bara susat förbi. Det är redan fredag imorgon! Jag hoppas på en grym sådan, fick nämligen ett sms av in chef (på salongen) att jag är fullbokad både imorgon och på lördag vilket är riktigt kul. Då skall man bara hoppas på bra kunder, men visst har jag det?
Påtal om jobb på salongen och sådär så har jag en nyhet som jag så gärna vill läcka ut med till allihopa men jag har bestämt mig för att vänta tills dess att det är helt färigt. Men jag kan säga goodbye till att jobba på salongen 1-2 dagar i veckan iaf, mer än så säger jag inte. För er som inte är helt tappade bakom en vagn är nog resten inte sådär jätte svårt att räkna ut.
Så för att avsluta med nånting måste jag bara säga att körlektionen idag gick förjävla bra och med det sätter jag punkt. Tänk er att jag snart kommer viftandes med ett körkort i handen, åh ljuvliga tanke!
God natt

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0