Bra kväll

Åh vilken himla bra kväll det blev! Träffade Sandra påväg till körskolan, inte setts på evigheter så hon följde mig till bussen (redan då började våra munnar gå i ett) så vi bestämde oss för att ses då jag haft mina körlektioner.
Som för övrigt gick riktigt bra! Han tror på det här och det gör jag med så bättre kan det inte bli.
Hur som helst, när väl var hemma, senare än planerat så fick jag i mig lite middag. Lyxade till det, får ju passa på när man är ensam haha. Åt potatisgratäng, kycklingfilé, gurka och en vitlöksbaguette. Smarrigt!
Mötte Sandra på utsidan så hon, jag och Fliza gick en lång kvälls sväng, riktigt bra.
Åh jävla vad vi har snackat! Är helt torr i käften efter den här kvällen haha. Var tvungen att ta oss en kopp te i mitt kök för att få prata av oss ännu mer. Riktigt skönt! Nu skall jag dock gå upp och tvätta bort smink å annat.
Dags att sova och det tänker jag göra som en prinsessa i mammas å pappas goa säng med vovven såklart.
Upp och hoppa imorgonbitti, sedan har jag en grym helg framför mig! Ciao.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0