Bra morgon

Good morning sunshines! En riktigt härlig morgon har jag haft hittills och jag tänkte att dagen skulle fortsätta på samma spår. Jag sov gott i mammas säng men jag måste erkänna att jag numera inte är ett stort fan av att sova ensam. Det är helt enkelt inte min grej riktigt. Men det gick bra och jag överlevde natten, jag hade trotts allt hunden bredvid mig. Vaknade prick klockan 9 och bestämde mig för att gå en ordentligare sväng med hunden innan frukost. Sagt och gjort, här sitter jag nu med frukost i magen och vilar benen efter en 35min promenad haha. Skönt!
Idag står det inte så mycket på mitt schema , vilket också är riktigt skönt. Dock så har jag dubbel körlektion i eftermiddag med start klockan 16:10 och framåt. Blir nog bra! För snart smäller det!!!
Jag har ett dilemma faktiskt. Mikaels lillasyster, Jessica, har fyllt år och det är nu dags för att kalasa lite för henne ikväll. Men det börjar klockan 17 och jag kör till 18 ungefär. Sedan har jag en hund som måste ut eftersom jag går med henne innan jag åker till körskolan. Förstår ni mitt problem? Jag vill ju jätte gärna komma.
Jag tror att det kanske går att lösa men ändå inte. Hur som helst tänkte jag ta mig en dusch om en liten stund och för en gång skull fixa håret lite på mig själv. Som frisör fixar man bara alla andras hår hela tiden.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0