Jag gör precis som vädret

Åh härliga väder, jag gör precis som vädret idag, skiner! Jag väntar just nu på Johanna som strax anländer hit, vi skall mysa på min altan hela dagen lång tänkte vi. Stan lockade lite men jag tror vi håller oss hemma och skaffar oss lite fler fräknar på näsan istället. Är lediga idag båda två, najs. Jag kan inte klaga på morgonen, den har varit riktigt bra faktiskt :) Klockan ringde strax efter 7 men eftersom jobbet inte ringde låg jag kvar en timme till. Det är lite små galet att jag faktiskt var uppe innan klockan var halv 9 idag, stolt över mig själv. Jag plockade och fixade lite i längenheten så nu är den i toppskick vilket är bra. Med tanke på vad som skall hända i eftermiddag/kväll. Dock är det en liten hemlighet som jag och Mikael har, några vet om den för att vi var tvugna men för alla er andra kommer den stora nyheten då det är dags. Haha!
Eftersom jag är ledig idag så är det jag som tar lunchpromenaden med vovven här hemma och idag gjorde det mig ingeting. Jag tog på mig mina nya (fortfarande himla snygga) träningsskor och gick hela vägen hit. Tog sedan en liten sväng med vovven, en härligt dusch och nu sitter jag här. Emellan varven har jag hunnit slå in Johanna present och fått i mig två solrosfrallor till lunch. Good girl.
Visst låter jag riktigt positiv idag? Det måste ju vara vädret, Mikael, att lägenheten är städad, våran hemlighet och att jag faktiskt tog ett beslut imorse som gick riktigt bra. Jag har valt att ta en sångpaus. Jag tror det är bäst så!
Kanske blir det en kort paus, kanske blir det en lång, jag vet inte. Men att ta detta beslutet känns skönt och för tillfället väldigt rätt. Nu borde Johanna vara här snart, hon vet inte om att hon skall få sin present så jag hoppas hon blir glad :) Vi hörs!

Kommentarer
Du heter? Johanna

Mkt glad! :D

2010-04-12 @ 17:40:51

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0