Måste tänka på mitt rykte

.. och jag har inte glömt bloggen. Men jag tog en paus och istället för att skriva ett inlägg om min bloggpaus, som så många andra gör, så tog jag helt enkelt bara min paus. Idag, just nu, fick jag lust att skriva igen och jag har lite nya ideér i min hjärna. Kanske är bloggpausen över? I don't know. Det jag vet är att jag nu är en stolt ägare av ett par sprillans nya träningsskor! Way to go tänker ni och det gör ni helt rätt i. Jag fick dom dessutom med 50% rabatt vilket gjorde det hela mycket bättre. Så nu får mina gamla skor hänga med på itrimträningar och mina nya svarta Adidas får hänga med mig ut och gå, stava och jogga.
Hurtigt värre! När vi ändå är inne på träning och hurtighet så skall jag börja cykla igen, har saknat det. Innan jag kan börja cykla måste vi dock knipsa upp låset eftersom nån idiot snodde min jacka med mina nycklar i, i vintras. Så när pappa har kommit med den stora saxen kan jag äntligen börja cykla till jobbet igen, brabrabra. Tanken var att vi skulle ut och inviga mina nya skor nu, idag men jag tänkte lägga mig i soffan och umgås lite med Serena, Dan och de andra i Gossip Girl världen.
Haha, bra start va? Men vi är faktiskt bjudna på middag till 17tiden och jag orkar inte duscha å fixa mig igen.
Träningen kommer, I promise. Jag är ju trotts allt mänsklig och att mitt inlägg blev rena rama träningstjaffset är ju helt galet bara de, så där går gränsen. Kan helt enkelt inte avsluta med en träningsrunda, måste tänka på mitt rykte, haha

Kommentarer
Du heter? Lina

du har då dina ideer men lycka till med ditt nya tränings liv mamma hejar på

2010-04-05 @ 15:37:36
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0