Yes, teorin är avklarad och ett halsband gjort!

Yes, då har man klarat teoriprovet! Well done av mig där måste jag säga. Jag var fruktansvärt nervös imorse, så nervös att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Men det la sig sen och jag hamnade i nått slags lugn? Helkonstig känsla men hellre lugn än så nervös at man mår illa, tänkte jag. Det var, precis som alla sagt till mig, galet pirrigt då man skulle trycka på "rätta knappen" men där stod det godkänd med grön text och lite längre ner såg jag mina 55 poäng.
En lycklig tjej traskade ifrån Vägverket idag och jag kom fram till att uppkörningen inte heller kommer bli så jobbigt, mest kul. Klart jag kommer vara nervös, för sån är jag, men jag tror det kommer bli kul. Inte alls så svårt och jobbigt som gått runt och trott hela tiden.
Har även hunnit med en liten träff med Nina idag, det var ju galet längesen vi sågs men nu är det så att jag skall göra hennes baluppsättning den 13/5, så vi planerade lite. Eller jag planerade mest och Nina satt och såg glad ut, haha. Hon är en sån glad och söt tjej, man blir lixom glad av hela henne :)
Efter hon gått åt jag lite lunch, tog med mig en kopp te upp och började jobba lite. Har två halsband som ligger inne för beställning. Kul! Blev klar med ett av dom, riktigt fint med ljusrosa pärlor. Bilder kommer i framtiden!
Tanken är nu att jag och Johanna skall träna om en timme, blir nog skönt. Men jag skall erkänna att jag hellre hade bäddat ner mit under täcket framför en film. Kanske för att jag är trött och har aningen ont i halsen?
Nåja, lite träning har väl ingen dött av. Jag skall ta mig i kragen och fixa det här nu.
Hörs kanske sen

Kommentarer
Du heter? zaida

grattis ;)

2010-04-28 @ 15:15:37
URL: http://zaida.devote.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0