Dagen efter

Godmorgon känns ju väldigt fel att säga tidsmässigt men för mig känns det helt rätt eftersom vi klev upp för bara en liten stund sen. Vi fick ganska nyss frukost i magen och här ligger jag nu i soffan med datorn i knät.
Vi var ju ute igår och jag tyckte vi hade en riktigt grym kväll! Jag är ju inte jätte kaxig idag om man säger så..
Så är helt nöjd med kvällen, natten och morgonen.
Om bara en liten stund skall jag börja fixa ordning mig igen, det tar emot en aning. Hade helst av allt spenderat min dag här på soffan med en go film, kanske lite mat och en mysig pojkvän.
Men icke, det är nämligen dags för 70års fest. Yes, Mikaels farfar slår på stort så kl 18 blire det kalas minsann.
Hörde rykten om att det skall komma kring 80 pers?! Så nog blir det party alltid, haha.
Blir nog trevligt, jag hoppas mest på god mat :)
Får se hur sent det blir ikväll, vi lär väl störta i sänga båda två när vi kommer hem. Imorgon är jag, som tur är ledig men jag har en hel del att fixa med så dagen blir fullspäckad ändå.
Tänkte lägga in bilderna nu, dom som jag tog igår men som aldrig kom längre än till kameran..
Bättre sent än aldrig :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0