Det välde över popcorn ..

Okej, det här inlägget kommer krocka totalt men det bryr jag mig inte om haha. För först vill jag berätta om träningen som gick riktigt bra. Fy fasen var skönt det är att vara igång igen! Nu gäller det alltså. Har siktet inställt och då är det bara att köra, sålänge det varar haha. Det är nämligen typiskt mig att sätta upp gigantiska mål vad gäller träning, godis och vikt med för den delen och sedan inte klara dom.. Men jag har lärt mig, ändrat uppfattning om mig själv en aning och har den här gången ett rimligt mål. Jag mår så fruktansvärt mycket bättre när jag tränar! Och så är det med det.
Sen måste jag berätta vad jag lyckades med förut. Jag skulle poppa lite popcorn (jag sa att allt i inlägget skulle krocka,haha) men alltså bara några tänkte jag. En liten näve eller två, kanske tre. Hur som helst, ni fattar vinken. Jag körde nämligen på sånna man poppar själv i en kastrull på spisen.
Jag hällde i lite lagom, trodde jag och så småningom började det poppa. REJÄLT! Det fick inte ens plats i kastrullen så hela locket lyfta sig och det vällde över popcorn, HAHA. Lite lagom? Nästa gång skall jag enbart lägga 10 majskorn i kastrullen..
Gott var det trotts att det blev lite för många. Jag tvingade Mikael att trycka i sig några han med, haha.
Hade varit för sorgligt om jag åt precis alla små popcorn för mig själv.
Tur att jag har mer träning inbokad i veckan, för som sagt, nu kör vi!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0