Ingen nattmänniska, ingen morgonmänniska heller..

Är det okej att vara nästan 20år och dödstrött vid den här tiden på dygnet?
Jag undrar om det är normalt. Man kan ju tänka att jag helt enkelt inte är en nattmänniska .. men jag är ingen morgonmänniska heller, haha. Jag är en människa som älskar att sova. Min säng är nämligen skönast i hela världen, trust me on this one. Jag tycker om när Mikaels klocka ringer tidigt på morgonen för då kan jag vända mig om och gosa ner mig ännu mer under täcket. Då skall tilläggas att jag faktiskt är hyffsat pigg. Men när min klocka ringer en timme senare, kan jag inte gosa mer utan måste gå upp och är då dessutom ganska trött!
Jag vet att man blir trött av att sova för mycket men det gör jag faktiskt inte. 8 timmars sömn är helt lagom för mig. Ni får kanske en bild att jag är värsta vraket på morgonen då min egna klocka ringer, så är inte fallet :)
Hur som helst så tror jag eller jag vet att jag kommer bli bra mycket piggare nu när jag kommer igång med träningen igen. För jag är äntligen frisk. Får börja försiktigt med träningen men annars är det bara att köra på.
Nån måste bara sparka mig där bak först. Annars händer nog ingenting.
På måndag är det iaf ett träningspass inplanerat, bra!
Det är lixom ett steg i rätt riktning. Påtal om steg tänkte jag ta några steg in till badrummet och duscha. Ciao

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0