LUGG!

Godkväll (godnatt?) bloggen. Kanske är jag en nattmänniska iaf, för här sitter jag med datorn mitt i natten. Fast jag måste erkänna att jag är galet trött!
Ögonen går nästan i kors på mig och jag som hade tänkt skriva lite om min grymma fredag jag nyss haft.
Vi kan ta den i punktform, så kan jag sova sedan haha.
¤ Jobb
¤ Stan med Johanna
¤ Jäkligt bra shopping från bla Monki och HM. (köpte mycket fint)
¤ En liten fika mitt i allting. Inte stor för vi hade middagsplaner.
¤ En fortsatt bra shoppingrunda.
¤ Tog med oss pizza på vägen hem och åt hos oss.
¤ Färgade hennes hår!
¤ Snackade en massa, lyssnade på musik och bara var.

Inget dåligt schema för den här fredagen va? Den började till och med bra redan på jobbet. Både jag och min chef fick en avbokning, så jag var snabb att fråga om hon ville klippa mig. Sagt och gjort!
Jag fick sedan skylla mig själv att jag släppte lös henne i mitt hår, haha. Nej skämt å sido. Det blev en ny frisyr och jag tror jag gillar de. Det tar lite tid att vänja sig.
Hel lugg den här gången (det har jag planerat ett tag nu), fortfarande flikigt framtill på sidorna och jesus vad hon skar/tunnade ut de.
Hon tyckte, precis som jag själv, och Sofia för den delen att mitt hår blir så kompakt. Så här skars det minsann!
Men det blev bra. Har redan fått många komplimanger för min lugg. Skall bara vänja mig själv först
Och sist men absolut inte minst vänja Mikael! Jag är lite nervös över vad han ska tycka. Kalla mig töntig men jag vet att han inte gillar raka luggar..
Fast, så nervös är jag inte. Är nästan säker på att han kommer gilla de! Om inte så är det ju synd om honom.
Nej nu skall jag och min lugg ta å sova en sväng tänkte vi. Fixar till den imorgon och kanske får till en fin bild då :) God natt!

Kommentarer
Du heter? Annelie

Du får ju visa en bild på håret då får oss som inte träffar dig så ofta :)

2010-08-28 @ 13:57:23

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0