Rising

Hej bloggen! Minns du mig? Lina, det är jag som äger den här bloggen och brukade vara aktiv i mitt skrivande. Tills sommaren kom .. tills jag slutade ta bilder på allt jag gör och tills skrivlusten försvann.
Men den har hittat tillbaka och jag har bestämt mig för att göra ett lyft. Tänkte antingen ge mig på att fixa designen själv eller be någon duktig vän. För bilden ni ser på mig här till höger, är sååå gammal. Håret är långt(jämfört med längden på bilden) , jag har en annan frisyr och det är snyggt mahognyfärgat.
På bilden gick jag fortfarande i skolan, nu jobbar jag som frisör och är sambo. Det har helt enkelt hänt grejer!
Påtal om skrivarlusten så kommer den tillbaka lite då och då. Men jag tänker såhär, vem skriver jag för egentligen?
Det är väl ingen människa som tar sig tid att läsa om mitt liv. Förutom mina kompisar som ändå har någorlunda koll på vad jag pysslar med.
Mest skriver man väl för att det är kul och skönt. Och kanske för att det finns nån liten kotte där ute i landet som faktiskt läser. Ett tag hade jag riktigt bra med läsare, det var kul :)
Hur som helst. Jag har en ny blogg som är under uppbyggnad. Den är till för mina smycken som jag designar och gör själv. Tanken är väl egentligen en hemsidag men jag vill kunna skriva nån rad eller två om de nya smyckena som jag lägger upp. Så en blogg får passa bra än så länge!

Hösten närmar sig och det tycker jag är skönt. Kanske därför det passar bra med en nystart?
Alla har nystarter på hösten. Med allt möjligt. Till och med jag.
Nu kommer jag säkert tappa bloggandet igen om ett tag,  men so what?
Jag skriver när jag skriver och så är det med de.
So long.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0