Utkast: Aug. 22, 2010

Snap, två inlägg på samma kväll. En bra början!
Jag vill bara berätta att vi var på kräftskiva igår, på Mjörn. Det var en riktigt lyckad kväll/natt och fy tusan vad gott det var med kräftor, räkor, aioli, baguette och vin. MUMS
Det var trevligt, vi hade dukat upp med långbord så att alla vi 19 kunde sitta ute tillsammans. Havsutsiken fanns där som vanligt och stämningen var på topp. Kul att man för en gång skull inte kände alla utantill och in utan faktiskt träffade nytt folk. En bra mix av folk helt enkelt.
Även om vi var lite småkändisar för varandra så var det några nya ansikten. Grym kväll, tack för de alla som medverkade!
Idag har vi varit (eller läs jag) varit sådär äckligt bakis. Blä, menjag har inte känt mig döende utan dagen har flytit på ganska bra. Efter lite städning och sådär lade sig jag och Mikael på gräsmattan, i solen.
Vi somnade och hade det hur mysigt som helst. Minst i 2 timmar!
Sedan var det dags att bege sig hemåt, hit, till våran fina lägenhet. Vi stannade dock på vägen och tog varsin pizza på Robbans uteservering, den satt fint.
Nu tänkte vi krypa ner. Mikael kommer somna som en stock men det gör inte, jag är nog inte långt efter.
Vi hörs imorgon, är ledig då men har planer ändå. God natt

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0