Tog mig i kragen

När man blir tillsagd att ta upp bloggandet igen är det bara till att lyda. Jag har tänkt på det flera gånger för det är både kul och skönt att skriva av sig i ett inlägg. Så, här är jag igen. Tillbaka i min lilla bloggvärld! :)
Sitter med mina hörlurar på mig, med min laptop i knät och lyssnar på min älskade julmusik. Det är nästan strängt förbjudet med julmusik här hemma i lägenheten, Mikael tröttnade redan innan den 1 december. Haha stackarn, det är nog inte lätt att bo ihop med en jultok som mig. Jag tjuvlyssnade nämligen redan i november. Men en sak får han faktiskt stå ut med, när det är nån speciell jultradition så SKA det faktiskt vara julmusik i bakgrunden. Tex som när man gör julgodis eller bakar pepparkakor, då det är 3 advent osv.
Idag kan jag dock stå ut med att lyssna i mina hörlurar för vi ska till Liseberg sen. Kolla på Luciakröningen och gå runt och julmysa. Så jag kommer få min juldos för dagen :)
Vad gör ni för mysigt idag på 3:e advent?
När vi ändå är inne på allt julsnack kan jag ta och berätta att jag faktiskt gått och blivit vuxen. För första gången i hela mitt liv tycker jag att glögg smakar gott! Jag är fortfarande i chock haha. Jag har smakat en liten klunk varje år och inte alls tyckt om det. Så för ett tag sen då det var första advent smakade jag som vanligt lite granna och tycket det smakade gott. Blev helt förvånad! Så efter det har jag druckit glögg tre gånger, helt otroligt.
Dock är det bara lättglögg som smakar gott, så jag kanske inte är så vuxen trots allt.
Tänkte så smått börja fixa ordning mig, vi ska vara inne på Liseberg absolut senast klockan 16.
Ha en grym dag

Kommentarer
Du heter? Lillkusinen Alice

Haha, duktig Lina! :D

Åh va mysigt att gå på Liseberg, jag har aldrig gjort det faktiskt .

Vi får släpa dit mamma, pappa och malvina också! =)



Ha en bra vecka så "skrivs" vi! <33

Puss & Kram Alice ♥

2010-12-12 @ 18:46:57

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0