7timmars resa

Alltså nu är det ju ett faktum att bloggen blir lidandes pga min vardag. Eller på grund av min vardag lät ju lite töntigt kanske men nu när jag äntligen jobbar som en vanlig människa ska och tränar så som jag borde (om inte mer, Johanna nu skall vi köra hårt) så orkar jag inte blogga. Eller så har jag bara fått bloggtorka? För visst kan man få det. Ibland när jag saker tänker jag, shit detta måste jag skriva om på bloggen eller så måste jag tex ta kort på grejer för att visa er läsare. Men den senaste veckan har dom där tankarna varit som bortflugna och jag har varit riktigt trött på kvällarna. Inte så konstigt när jag ändrat mina vanor från att jobba 1-2 dagar i veckan till att jobba 5-6. Men jag klagar inte för det är så jävla skönt allting. Jag stormtrivs just nu och det är underbart :)
Påtal om stormtrivs måste jag berätta om gårdagen, jag stormtrivdes inte sådär mega mycket under min nästan 7timmars resa ner till Småland, där jag befinner mig nu. Djupt nere i Småland sitter jag just nu med den minsta kusinen vid min sida. Vi har tagit en paus i filmtittandet och bara slösurfar en stund.
Jag blir/är ju inte den första som klagar på Sj men felet ligger väl inte direkt hos dom utan hos all snö som fallit ner över vårat land. Men jag orkar inte tjura över den, det är ju faktiskt fint! Och vi har för en gång skull fått oss en riktig vinter.
vet ni vad som nu slog mig? Att bloggen och jag, kanske mest jag+mina tankar behöver få sig ett uppsving. Där har vi det! Nu skall jag bara komma på vad :D
Får väl ta mig en funderare över det, det är snart dags för en film till och sedan mys med hela familjen då moster kommer hem från jobbet :)

Kommentarer
Du heter? Henrik

hehe okej:) så bra.

åh tack va snällt:)

nee, de är störigt, o ja tycker blogg.se funkar dåligt så...ja orkar inte med den domänen heller, haha:P

2010-02-22 @ 17:03:36
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0