behöver få ur mig känslor och tankar

Jag är vid liv, ni behöver inte lägga tid och energi på att oroa er. Jag har bara inte haft orken eller tiden att blogga men här är ja nu. Med både tid och lite ork! Jag har precis tryckt i mig på stycken kiwi kiwis? Kiwisar?
Krånligt ord att skriva i plural men det borde bli två kiwi. Ni försår vad jag menar.
Hur som helst så var dom galet goda så jag var bara tvungen att ta en till, dom smakade helt underbart.
Jag sitter annars och kollar runt lite på nätet och väntar på att tiden skall gå lite granna, skall nämligen åka och träna. Skall bli så skönt, har mycket känslor som behöver komma ur mig! Det kan man ju ta ut genom träning, visst?
Johannas mamma skall hur som helst hämta upp mig torget om en liten stund, hon skickar sms då hon åker och så hämtar vi upp Johanna påvägen. Hon är fortfarande kvar på jobbet. Jag å andra sidan öppnade imorse och slutade helt enkelt lite tidigare. Så så ligger det, nu fick ni både viktig och oviktig info! Great for you
Sedan ikväll skall jag och Micke mysa, han menade på att vi gör det varje kväll men jag menar att vi skall mysa lite extra. Jag behöver även prata av mig om en del också. Så träning först så jag blir av med känslorna och mys/pratstund med älsklingen efter det så jag blri av med tankarna!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0