Dags för ett träningspass

Fullt upp and I like it. Jag kom hem från jobbet för en liten stund sedan, började ju redan klockan 7 imorse. Fy vad jag fick kämpa mig upp! Haha och jag som sa till Mikael att jag kanske skulle gå upp med honom (5:20) för att duscha håret. Han hade rätt då han svarade: Tss, det skulle jag vilja se.
Hur som helst så kom jag upp ur sängen 6:10 så det blev att göra ordning allt i turbofart med tanke på att jag skulle bli hämtad av Johanna nere på torget 6:40. Men jag hann, hon svängde in på hållplatsen precis samtidigt som mig.
Det gick jätte bra på jobbet idag och jag måste säga igen att jag trivs som en galning. Det är så kul! Känns så skönt och jag gillar det massor. Än så länge iallafall, kanske är det bara nyhetens behag? Imorgon är det tillbaka till salongen igen, jobbar där både imorgon och på lördag. Så det är en tuff vecka för lilla Lina som varit van att jobba bara 2 ggr/vecka. Hur som helst, blir strax hämtad av Johanna igen, sådan lyx när man inte själv har körkort hihi.
Men det är ingenting jag är glad över egentligen, vill bara ha det där jävla kortet nu!
Anyway, vi skall iväg och träna. Skall bli så skönt. Konstigt nog har jag en massa engeri över då jag kommer hem på dagarna, Mikael lade märke till det igårkväll. Det är som jag sagt hela tiden, det är inte bra att ha för lite att göra och för mycket tid. Det funkar helt enkelt inte. Inte om man heter Lina Petersen.
Efter träningen är det en snabbdusch som gäller och sedan möta Micke i stan och fixa lite grejer. Bla hämta ut mina Billy talent biljetter och nåde dom om det inte funkar.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0