det klickade direkt

Åh jag satte mig helt gudomligt skönt i sängen precis med laptopen i knät. Sitter redo för sängen och insvept i täcket, mys. Jag var nämligen lite frusen och galet trött i ögonen eftersom jag suttit i över en timme och pluggat teori. Duktig tjej va? Jag hade en skit bra körlektion idag, med en ny lärare och en helt ny bil. Shit, tänkte jag men det gick riktigt bra och den läraren skall jag nog fortsätta med. Det lixom klickade direkt! :)
Annars idag så har jag jobbat och det ju finfint det med. Blev inringd i all panik en stund efter 7 imorse och jobbade sedan till 16. En bra dag helt enkelt. Nu skall det mysas lite ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0