födelsedag

Hejsan svejsan, håller just precis nu på att värma min mat i micron. Blir en nyttig variant idag. En liten salladsmix ifrån Kafé Te och Ting. Dock gör jag den varm nu eftersom vi haft den i frysen.
Jag är hemma på en fredag, crazt tänker ni? Det känns lite halvkonstigt och det känns absolut inte som en fredag. Men sanningen är att jag faktiskt skall åka till jobbet om en stund. Min första kund kommer klockan 14 :)
Sedan jobbar jag till ikväll och åker sedan direkt hem till mamma, i sällskap med Mikael, farmor och farfar. Det är nämligen dags för en födelsedagsmiddag för mamma. Hon fyller år idag och för att jag skall slippa få henne efter mig skriver jag inte hur ung hon blir, haha.
Hoppas hur som helst på nått smarrigt och jag vet redan nu att hon kommer gilla presenterna!

Kommentarer
Du heter? Anonym

Tack för en trevlig kväll och för att du tycker din mamma är ung

2010-03-07 @ 16:52:33

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0