Pasta italiano, bus enkelt och så gott!

Mh middagen ligger nu i magen, så gott. Vi provade en ny grej idag eller rättare sagt jag lagade efter ett nytt recept och hade maten klar precis lagom till Micke klev innanför dörren. Det kallar jag tajming!
Pasta italiano hette rätten och den var riktigt smarrig, kommer absolut att lagas igen. Den gick fort, var så galet enkel och innehöll ingredienser av det vanliga slaget. Alltså inga knasiga kryddor som man inte har hemma tex.
Jag började med maten direkt efter jobbet. Hade en lång dag men den gick himla fort och satans bra!
Började redan 7:30 imorse och slutade 16:00. Jobbar imorgon också och det känns så bra! Jag riktigt trivs.
Härnäst på shcemat står det med stora bokstäver TRÄNING, det skall bli så skönt, är riktigt sugen :)
Nu äntligen är jag frisk så det blir mitt andra träningstillfälle på Itrim ikväll, nice nice nice.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0