Restaurang besök

Idag jobbade jag en lång dag på salongen,hela 9-15 och det gick himla bra.Annars brukar jag bara jobba till 13 eller nått. Inte så himla intressant för er att veta egentligen, huvudsaken är att det var en bra dag på salongen.
Sitter just nu här hemma i lägenheten med Mikael, Johanna och Benjamin. Vi försöker komma på vad och vart vi skall äta ikväll men det går inget vidare med den saken..
Emanuel har fått sin lägenhet idag och börjar komma iordning. Mikael har hjälpt honom under dagen så det kanske slutar med att vi hamnar där ikväll och kollar på melodifestivalen. Jag är dock sugen på ett restaurang besök men om det skall gå igenom så måste jag nog blinka lite med ögonen :)

Kommentarer
Du heter? Anonym

Vad hände med andra halvan?

2010-03-05 @ 08:06:30
Du heter? Lina

Va? Vadå andra halvan och vem är det som lagt kommentaren?

2010-03-05 @ 09:11:04
URL: http://energetic.blogg.se/
Du heter? Anonym

Sara?

2010-03-12 @ 21:33:49

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0