Schampo för er dödliga (som inte är frisörer)

Igår hade vi så fullt upp på dagen och jag satt på tåget hela eftermiddagen plus kvällen så det blev inte mycket till bloggande, som ni kanske märkte. Men nu har jag fått sova en natt och jobba en dag så nu är jag tillbaka på banan igen :) Jobbade 9-17 så efter jobbet mötte jag upp Mikael och vi åkte för att handla. Bla grymma födelsedagspresenter till mamma och mat. Påvägen hem stannade vi på Amhults krog och fick med oss thaimat hem, riktigt smarrigt. Mikael kallade det för lönelyx, haha.
Här sitter jag nu nyduschad och bara myser. Har Mickes tröja och en filt på mig! Är sugen på frukt men orkar inte riktigt resa mig upp, det är så varmt här under filten.
Provar ett nytt schampo och balsam som även ni dödliga (som inte är frisörer)kan köpa. Använde det första gången idag och än så länge gillar jag det. Ett plus i kanten är att håret luktar fruktansvärt gott!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0