blandad dag

Japp, då var man på Tjörn igen. Jag gillar att vara här har jag kommit på.
Mikaels mamma blir också alltid så glad då vi säger att vi är påväg.
Imorgon är jag på kafét en stund, skall bli härligt och gott haha.
Är så galet sugen på en sallad just nu så ni anar inte, även om jag ätit.
Idag har varit en blandad dag, men en kul dag med Benjamin.
Vi har umgåtts hela dagen. Från att han ringde klockan nio imorse
och fick mig att studsa ur sängen för att klä på mig innan han kom.
Har varit smakråd åy honom, hjälpt honom handla lite kläder och så.
Vi skall strax lägga oss, det är sovdags i tid som gäller ikväll :)

Kommentarer
Du heter? Jennie

sv: hehe, jaa, jag sa baa vad jag tyckte :)

jaa, det blir man alltid glad för :D

allt är fint här. vad gör du annars?

kram

2010-01-21 @ 18:16:01
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0