brick by boring brick

Barrapabarapara, förstår ni att jag lyssnar på musik?
Lyssnar på en av Paramores nya låtar, brick by boring brick.
Skall strax klä på mig helt och hållet, är bara halv nu.
Tänkte ge mig på att cykla en sväng, skall nämligen hem.
Visst vågar man cykla? Annars får jag väl bara leda den.
För jag är inte så sugen på att gå den svängen idag..
Jag skall ut med hunden sedan ha en "LinaJohannadag"
tillsammans med Johanna förstås. Blir svårt annars.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på mer än att ha en grym dag.
Skulle väl ta en sväng ner till Lindex och Do-redo,
jag behöver nämligen köpa nytt material till mina armband.
Halsband också för den delen, har fått en beställning :D
Annars blir det nog en fika och lite annat smått och gott.
Nu skall jag ta tag i saker och ting :)

Kommentarer
Du heter? Neha

Hehe tack^^

Haha ja det var kul:P

Jag syr lite och så(arbetslös), du då?

2010-01-18 @ 16:51:17
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0