det blir i ugnen

Dagen idag har väl gått väldigt fort, visst har den?
Det är dags för mig att ta på mig ytterkläder och gå till Hemköp.
Det lilla som skall inhandlas är mjölk och ägg, till middagen.
Idag bjuder jag min kära pojkvän på ugnspannkaka!
Vi har varit sugna på pannkakor ett ganska bra tag nu, båda två.
Så jag har bestämt att det blir våran middag idag :)
Dock hade jag svårt att bestämma mig om vad för pannkisar.
Ugnspannkaka eller vanliga? En omröstning på facebook fick det bli.
Så majoriteten bestämde att det blir ugnspannkaka för våran del.
Gott! Var jätte längesen jag åt det. Var nog en liten flicka sist.
Mikael hade aldrig ätit det utan fläsk i, konstigt. Jag skall lära honom.
Efter mitt möte med barnmorskan förut så tog jag mig en promenix,
gick förbi apoteket och torget nere i Amhult. Kilade in på Life för
att sedan gå en runda hem igen. Låren var som is när jag kom hem!
Men härligt var det, vädret var ju jätte fint med strålande sol.
Nej, nu får jag kila till Hemköp och få in pannkakan i ugnen.
Om mikael blir jätte ledsen får jag väl göra vanliga till honom snart

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0