hemmafru

Godmorgon känns lite sent att säga men en god morgon är det.
Jag har legat i sängen länge idag, trotts att jag vaknade i tid.
Jag bestämde för mig själv att det inte gjorde nånting.
Idag har jag lite av varje som skall bli gjort, mest fixa ordning.
Mamma och Pappa kommer sen, pappa skall hjälpa till att borra,
vi har ju köpt en mega stor projektduk som skall upp.
En hållare till själva projektorn skall också upp i taket.
Sist men inte minst skall en hylla som trillat ner i duschen upp.
Det låter väl bra? Tills dess skall jag ha fixat fikat till oss :)
Innan dess middag till mig och Mikael när han kommer från jobbet.
Vi kan ju säga att jag leker lite hemmafru idag, eller hur?
Tänkte klämma in en powerwalk under dagen också.
Låter väl bra? Men just nu väntar jag på att telefonen skall ringa.
Väntar ett samtal från ungdomsmottagningen .. kl 10:55 prick!

Kommentarer
Du heter? carro

säg till så kanske vi kan gå på ett pass tillsammans om du bor i sthlm? :D

2010-01-07 @ 19:29:32
URL: http://rosetty.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0