fika hos grannen 60+

Det har ju varit en himla bra söndag egentligen, visst har de?
Den har hur som helst varit väldigt effektiv, för att vara söndag.
Vi var ju hemma hos mig förut och jag körde en sväng med pappa,
vi tog oss en lunchfika och jag packade ihop lite grejer.
De fick kollat på en laptop som snart är deras (wii, då får jag min)
och efter det åkte vi hit tillbaka till lägenheten för att gå på fika.
Vi blev nämligen inbjudna igår av våran grymma granne, 60+
hon undrade om vi grannar ville komma på en fika idag kl 16.
Jag började garva då Mikael hade stängt dörren, haha.
Tyckte det var väldigt gulligt av henne men hjälp vad vuxet!
Men vi tog oss i kragen och gick dit, vi var så nyfikna båda två.
Det var vi och 4 av grannarna runt omkring. Väldigt trevligt.
Hon hade bakat massor och jag tog en kopp te till de :)
Tillslut frågade Ingrid, även hon 60+, om jag ville gå en husesyn.
I hennes lägenhet alltså, det var inte hon vi var på fikan hos.
Det slutade att vi gick en runda till nästan alla, haha
Så himla goa grannar, helt okej pensionärer alltså.

Kommentarer
Du heter? Mikael

Det står inget i inlägget om att jag fick dra dit dig ? =)

2010-01-11 @ 07:42:16
Du heter? Lina

haha förlåt älskling, kunde skrivit att det var du som tog mig i kragen istället! :)

2010-01-11 @ 09:49:42
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0