Filmkväll med nya projektorduken

Hemma från en dag på jobbet, en GRYM sådan.
Fy vilka mysiga kunder jag haft idag, speciellt min sista.
Hon gjorde hela mig på toppen humör, bättre än innan :)
Så jag nästan studdsade hem och nu sitter jag i soffan.
Mikael fixar med lite sladdar samtidigt som vi väntar,
på att Emanuel och Benjamin skall komma hit till oss.
Det är filmkväll med den nya projektorduken som väntar.
Innan dess skall vi få i oss lite mat, antagligen pizza?!
Egentligen skulle filmkvällen vara imorgon men vi fick ändra,
Emanuel jobbar nämligen sent på lördag så det krockade.
Jag däremot jobbar på salongen imorgon, så jag skall upp.
Hoppas inte vi kollar allt för länge på film inatt :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0