Fix

Det är helt galet mycket snö ute och detta skall jag köra i!
Hur kul som helst. Läskigt men kul och nyttigt om inte annat.
Dock så krockar min övningskörning med en lägenhetsvisning,
skulle följa med Sandra och kolla på en tvåa i Frölunda.
Men jag och mamma skall köra nu när det är ljust, träna lite.
Sandra skall kolla på lägenheten mitt i allting, klockan 14:00.
Det stämmer inte riktigt överrens med min dag.
Det hade varit superkul att kolla på lägenhet och träffa Sandra
men körkortet är i centrum just nu. Det skall ju bli mitt!
Hur som helst hade vi en ganska mysig men effektiv kväll igår.
Vi fick oss ett ryck och fixade massor här i lägenheten.
Snart skall väggen målas också, kommer bli så snyggt!
Nej nu skall saker och ting bli gjorda här, hörs sen :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0